W razie gdy zdarzy się wypadek to w pierwszej kolejności ratujemy zdrowie i życie poszkodowanych zgodnie z procedurami na statku czy bazie nurkowej lub poprzez dostępne medyczne służby ratunkowe. Dopiero jak będzie na to czas powiadamiamy ubezpieczyciela o wypadku.
INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA W NAGŁYCH WYPADKACH Z POLIS PODRÓŻNYCH:
- Zadzwoń pod numer Centrum Alarmowego
- Podaj imię i nazwisko, numer polisy ubezpieczeniowej oraz kontaktowy numer telefonu
- Opisz zaistniałe zdarzenie lub wypadek
CENTRUM ALARMOWE 24h
TEL. /+48 58 550 70 12/ FAX. /+48 58 550 70 15/
Lub Polska /+48 801 107 107/ kom.58 555 5 555
UWAGA
W razie gdy zdarzy się wypadek to w pierwszej kolejności ratujemy zdrowie i życie poszkodowanych zgodnie z procedurami na statku czy bazie nurkowej lub poprzez dostępne medyczne służby ratunkowe. Dopiero jak będzie na to czas powiadamiamy ubezpieczyciela o wypadku. Ubezpieczyciel pokrywa koszty ratownictwa i udzielonej pomocy medycznej do określonych w umowie ubezpieczenia sum w zależności od wybranej opcji ubezpieczenia.
Jeśli natomiast zdarzy się wypadek lub ubezpieczony potrzebuje pomocy medycznej i nie wiąże się to z bezpośrednim zagrożeniem życia to dzwonimy na podane telefony CENTRUM ALARMOWEGO.
Konsultanci organizują pomoc medyczną w zależności od okoliczności i miejsca pobytu.
Zakres ubezpieczenia nurkowego uwzględnia oczywiście między innymi pokrycie kosztów leczenia w komorze dekompresyjnej. Należy pamiętać o tym , że koszt taki będzie pokryty jeżeli lekarz prowadzący leczenie osoby poszkodowanej pobyt w komorze będzie uważał za konieczny.
Centrum Alarmowe świadczy całodobowe usługi assistance wyłącznie Klientom, którzy w danym momencie przebywają za granicą
Jeśli masz pytania lub wątpliwości zadzwoń:
- z telefonu stacjonarnego: numer Hestii Kontakt 801 107 107
- z telefonu komórkowego: +48 58 555 55 55
- Zadzwoń pod numer Centrum Alarmowego
- Podaj imię i nazwisko, numer polisy ubezpieczeniowej oraz kontaktowy numer telefonu
- Opisz zaistniałe zdarzenie lub wypadek
CENTRUM ALARMOWE 24h
TEL. /+48 58 550 70 12/ FAX. /+48 58 550 70 15/
Lub Polska /+48 801 107 107/ kom.58 555 5 555
UWAGA
W razie gdy zdarzy się wypadek to w pierwszej kolejności ratujemy zdrowie i życie poszkodowanych zgodnie z procedurami na statku czy bazie nurkowej lub poprzez dostępne medyczne służby ratunkowe. Dopiero jak będzie na to czas powiadamiamy ubezpieczyciela o wypadku. Ubezpieczyciel pokrywa koszty ratownictwa i udzielonej pomocy medycznej do określonych w umowie ubezpieczenia sum w zależności od wybranej opcji ubezpieczenia.
Jeśli natomiast zdarzy się wypadek lub ubezpieczony potrzebuje pomocy medycznej i nie wiąże się to z bezpośrednim zagrożeniem życia to dzwonimy na podane telefony CENTRUM ALARMOWEGO.
Konsultanci organizują pomoc medyczną w zależności od okoliczności i miejsca pobytu.
Zakres ubezpieczenia nurkowego uwzględnia oczywiście między innymi pokrycie kosztów leczenia w komorze dekompresyjnej. Należy pamiętać o tym , że koszt taki będzie pokryty jeżeli lekarz prowadzący leczenie osoby poszkodowanej pobyt w komorze będzie uważał za konieczny.
Centrum Alarmowe świadczy całodobowe usługi assistance wyłącznie Klientom, którzy w danym momencie przebywają za granicą
Jeśli masz pytania lub wątpliwości zadzwoń:
- z telefonu stacjonarnego: numer Hestii Kontakt 801 107 107
- z telefonu komórkowego: +48 58 555 55 55